Pasaras miedo
dijous, 19 d’abril del 2012
la ñiña del pozo una nena que va caure a un pou i va murir no us a apropeu a un pou o sino clac mort
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada